اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

خرید پستی فیلم 2012 نابودی زمین + مستند نستراداموس 2012

فیلم 2012 نابودی زمین + مستند نستراداموس 2012   www.behtin.ir

 

فیلم 2012 (نابودی زمین در سال 2012)

بر اساس پیشگویی بزرگ تاریخ ، زمان نابودی دنیا فرا رسیده و زمین در حال نابودی و از هم پاشیدن است . حادثه ای عظیم که در سال 2012 در حال اتفاق افتادن است و هر لحظ بر ابعاد ویرانگری اش افزوده می شود . در این میان دانشمندی به نام جکسون (John Cusack) در تلاش است که از وقوع آن جلوگیری کند ، اما ...

خلاصه داستان فیلم 2012 :
2012 یک اکشن دراماتیک و تخیلی محصول آمریکا به کارگردانی رولاند امریچ است. امریج کارگردانی آلمانی است که فیلم های وی، همگی مظمون‏های آخر الزمانی و علمی-تخیلی دارند. فیلمهلی قبلی او مثل: روز استقلال (1996)، گودزیلا (1998)، روز بعد از فردا (2004)، 10000 سال قبل از میلاد (2008)، همگی از لحاظ جلوه‏های ویژه در سطح بسیار عالی بوده‏اند، ولی آنچه که همیشه در فیلم‏های او دیده شده ضعف داستانی است.
آخرین فیلم او یعنی 2012، که ما آن را با بالاترین کیفیت موجود تا به این لحظه برای دانلود قرار داده‏ایم، شاید به جرأت بتوان گفت یکی از بی‏نظیرترین فیلمهای سال 2009 از لحاظ جلوه‏های ویژه بصری است. داستان فیلم 2012 مربوط به یک فاجعه آخرالزمانی است و روی موضوع مرگ زمین و یک تیم از بازماندگان این فاجعه تمرکز کرده است. کیوساک در این فیلم به نقش یک محقق ظاهر می‌شود که پس از وقوع یک فاجعه در زمین‌ و در حالی که بشریت در آستانه نابودی است، رهبری گروهی از بازماندگان را به عهده می‌گیرد.

فیلم 2012 نابودی زمین + مستند نستراداموس 2012   www.behtin.ir

 

از سال ۱۵۵۴ نوسترآداموس یادداشت‌های خود را به صورت رباعی(دوبیتی) سرایید و صد رباعی نخست را با نام «سِنتِریِ نخست» یا «نخستین صدگانه» یا «صد شعر» در سال ۱۵۵۵ منتشر کرد. نوسترآداموس در سرآغاز این رباعی‌ها که روی سخن به پسرش سزار نوشته است؛ بر این نکته پا می‌فشارد که سرنوشت مردم(بشر) و آیندهٔ جهان را با دانش و خواندن حرکات ستارگان می‌توان دریافت و هر رباعی او گویای رخدادیست که در آیندهٔ دور یا نزدیک روی خواهد داد. پیشگویی‌های نوسترآداموس بیشتر به صورت رباعی‌هایی به نظم درآمده و تعداد آن‌ها ۹۶۵ است. علاوه بر این رباعی‌های او ۵۶ مسدس هم دارد و در بیش از یک هزار رباعی و مسدس رخدادهای برجستهٔ گیتی تا پایان سال ۱۹۹۹ میلادی پیش‌بینی شده‌است. نوسترآداموس در پیشگویی‌های خود قید می‌کند نمون(رمز) و آمارشی(محاسب‌های) دارد که هر کس را توانایی فهمیدنش نیست. این نمون را نوسترآداموس در نام‌های به عنوان هانری دوم پادشاه فرانسه بیان کرده و کسانی که نوشته‌های نوسترآداموس را ترجمه و تفسیر می‌کنند به استناد همین نامه سالماهانی(تاریخ‌هایی) را که در نوشته‌های نوسترآداموس آمده‌است استخراج می‌کنند.
نوسترآداموس افزون بر پیشگویی‌هایی که با نام صدگانه ارائه کرده، مجموعه‌ای به نام پرساژ (persage) هم دارد که به همان معنای پیشگویی و اختر افکندن(فال و تفائل) است در این مجموعه ۱۴۱ پیشگویی به صورت رباعی آمده‌است که در ماه‌های گوناگون سال تقسیم شده‌است.

 

فیلم 2012 نابودی زمین + مستند نستراداموس 2012   www.behtin.ir

 

 

 

 

این محصول به صورت تست شده عرضه شده است
آموزش کامل 3 نرم افزار آرایشگاه مجازی
قیمت: فقط
5,000   تومان

 

 

 

راز 2 - رازهای موفقیت - The Secret 2   www.Behtin.Ir



زمین در سال 2012 نابود خواهد شد!!! ، پیشگویی های نوستراداموس در سال 2012 با زیرنویس فارسی ، فیلم استثنایی Nostradamus 2012 ، آخرین پیش بینی نوستراداموس ، بزرگترین پیش گوی دنیا ، مستند کمیاب از حادثه سال 2012 میلادی که نوستراداموس پیشگوی بزرگ ، فیلم مستند دربارۀ آخرین پیش بینی نوستراداموس ، پیشگوی معروف قرن ۱۵ ، دسامبر 2012 پایان جهان!!! ، سال 2012 همه دنیا در خاموشی فرو می رود!!! ، در سال 2012 هیچ نوسان مغناطیسی در زمین رخ نمی دهد!!! ، پیشگویی نوسترآداموس (جنگ جهانی سوم)!!! ، فیلم استثنایی Nostradamus 2012 DVDRip Mkv 2009 این فیلم مستند حالتی است که مربوط به آخرین پیش بینی نوستراداموس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد