اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس های جدید ارسالی دوستان

اس ام اس های جدید ارسالی دوستان |

اس ام اس های جدید ارسالی دوستان

0935835xx47

دلم که تنگ مى شود

بهانه رنگ مى شود

به زیر پرده هاى اشک

شبم قشنگ مى شود

.

.

.

۰۹۳۹۹۶۷xx87

ازباتوبودن دل عادتی ساخت که هرگزبی توبودن راباورندارم.

.

.

.

۰۹۳۹۹۶۷xx87

تا قاف ترین قله‌ی هستی،

سیمرغ ترین همسفرم باش

من مرغ اسیر دل دریاچه ی نورم،

تا پر بکشم سوی خدا بال و پرم باش

.

.

.

۰۹۱۵۱۷۳xx36

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق میشود.عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق میشود

شرط میبندم زمانی که نه زود است و نه دیر .مهربانی حاکم کل مناطق میشود

نکته :

پیامک های غیر اخلاقی و خلاف عرف اجتماعی درج نخواهد شد .

تا حد امکان سعی کنید اس ام اس های خودتون رو به زبان فارسی ارسال کنید .

بدلیل حجم بالای پیامک های زیبای شما ، امکان پاسخ گویی وجود ندارد .

در بخش اس ام اس های ارسالی ، امکان وجود اس ام اس تکراری هست .

برای خواندن جدیدترین ها ، میتوانید از ستون سمت راست سایت

بر روی موضوع اس ام اس دلخواه خود کلیک کنید .

متاسفانه بعضی از پیامک ها به صورت ناقص دریافت میشود

در صورتی که پیام شما در سایت درج نشده ، آن را دوباره ارسال نمائید .

اس ام اس های خودتون رو به شماره  ۹۳۶۴۶۴۶۷۶۷  ارسال کنید .

با تشکر فراوان از شما (اس ام اس کده)

۰۹۱۶۸۸۳xx45

جدا موندن از کسی که دوسش داری فرقی با مردن نداره

پس عمری که بی تو میگذره مرگیست به نام زندگی .

.

.

.

۰۹۳۸۴۹۰xx78

.*”‘”**…..**”‘”*.
*. Yadet nare *
*. duset .*
“*. daram .*”
“* .

.

.

.

۰۹۱۱۹۳۳xx72

به جنگل خاطراتمان سوگند ، درخت یادت را باغبان خواهم بود تا ابد…

.

.

.

۰۹۳۸۳۷۸xx56

روبه قبله مینشینم خسته باحالی عجیب، ازته دل مینویسم:انت فی قلبی عزیز!

.

.

.

۰۹۱۶۳۹۰xx12

اگر دوری اگر دورم اگر باگریه میخندم حلالم کن که مجبورم،

نگو عادت کنم بی توکه میدونی نمیتونم

که میدونی نفسها مو به دیدار تو مدیونم.

(از طرف رحیم تقدیم به زهرا که نفسم شده)

.

.

.

۰۹۳۸۱۲۹xx63

Vaghty
delam barat
tang mishe
(¤_¤) cheshamo
(-_-) mibandamo
(?_?) fekr mikonam
ke……….to
(¤_¤)(¤_¤)PISHAMI

(ح.از شاهی)

.

.

.

۰۹۳۵۸۰۰xx53

دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ…

نامش هرگز ننهم دل، که به آن گویم سنگ…

.

.

.

۰۹۳۶۵۹۰xx24

سلامتی بچه های بالاشهرکه دستبند طلا دستشون وگردنبند طلاگردنشون،

سلامتی بچه های پایین شهر که دستبند کلانتری دستشون و طناب دار گردنشون!


اما به سلامتی تو که لبخندت برام طلاست و ناراحتیت طناب دار…

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

اس ام اس جدید و جالب روزانه

اس ام اس کده

www.smskade.ir

.

.

.

0915117xx91

ای پسر فاطمه نور هدی ، سبزترین باغ بهار خدا ،

با تو دل از غصه رها می شود ، پاکتر از آینه ها می شود ،

ای گل گلزار خدا یارضا ، آینه قبله نما یارضا میلادنور مبارک.

.

.

.

۰۹۳۶۵۹۰xx24

هر چند حال و روز زمین و زمان بد است، یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است.


حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای، آنجا برای عشق شروعی مجدد است.


میلاد امام رضا(ع) برشما مبارک

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

السلام اى حضرت سلطان عشق

یا على موسى الرضا اى جان عشق

السلام اى بهر عاشق سرنوشت

السلام اى تربتت باغ بهشت

میلاد هشتمین امام ، هفتمین قبله و دهمین کشتى نجات ،

آقا امام رضا ( ع ) بر شما مبارک باد

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

اس ام اس جدید و جالب روزانه

اس ام اس کده

www.smskade.ir

.

.

.

0939967xx87

توی کلبه توی بیشه روبخارپشت شیشه مینویسم توعزیزی ازگذشته تاهمیشه.

(مینا)

.

.

.

۰۹۱۱۷۷۹xx84

بیخودى پرسه زدیم،صبحمان شب بشود.بیخودی حرص زدیم،سهممان کم نشود.

ماخدا را باخود سر دعوا بردیم،و قسمها خوردیم.ما بهم بدکردیم،ما بهم بدگفتیم،

ما حقیقتها را زیرپا له کردیم.وچقدر حظ بردیم،که زرنگى کردیم.

روى هرحادثه اى حرفى ازپول زدیم،ازشما مى پرسم:ماکه راگول زدیم؟

.

.

.

۰۹۳۹۹۶۷xx87

. 55.
!_55_5_55_!_55_!55_5!5_55! 955 >555 55
P 555/555 |5 >5

Boro tuye forward va hameye 5ha ro pak kon ta maniye in smso befahmi.
.Mina.

.

.

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

اس ام اس جدید و جالب روزانه

اس ام اس کده

www.smskade.ir

.

.

.

0919862xx38

.*’””*.*”‘”*. 
 *. سفارشی .*
 *.دوستت دارم.

*
 “*.䨆⸆䠆✆䖛 .*” 
 “*.*”


به شرطی که فراموشم نکنی

.

.

.

۰۹۱۹۳۶۰xx62

برخی می پرسند اعلم کیست؟
بنده به ایشان می گویم ببینید علم(پرچم) دست کیست؟

چون اگر خدایی نکرده علم بیفتد، آنوقت نه اعلم می ماند و نه غیر اعلم.


آیت الله حق شناس(رحمت اله علیه)

.

.

.

۰۹۱۳۹۹۸xx26

یہ روزیہ نفرمیخواستہ خودشو سرگرم کنہ میزنہ تو سرخودش میگہ کی بود؟

.

.

.

۰۹۳۶۶۹۹xx80

زندگی عجیبه چون… تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه

تا نخوای بری کسی نمیگه بمون

تا نری قدرتو کسی نمیدونه

تا نمیری کسی نمی بخشتت

تایادی نکنی یادت نمی کنند…

.

.

.

۰۹۳۶۶۹۹xx80

میرسد روزى که بى هم میشویم،یک به یک ازجمع هم کم میشویم،

میرسد روزى که ما در خاطرات،موجب خندیدن و غم میشویم

گاه گاهى یاد ما کن اى رفیق،میشود روزى که بى هم میشویم.

.

.

.

۰۹۳۶۶۹۹xx80

چگونه میتوان به زخمهای پای خسته گفت: تمام راه رفته اشتباه بوده است…!

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

اس ام اس جدید و جالب روزانه

اس ام اس کده

www.smskade.ir

.

.

.

0936699xx80

زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا انداخت.

.

.

.

۰۹۳۶۶۹۹xx80

“درد” را ازهر طرف بخوانی درد است، دریغ از “درمان” که عکسش نامرد است…

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

کلامتان را فقط به سه منظور به کار ببرید: براى طلب شفا، برکت و سعادت

.

.

.

۰۹۱۹۶۹۷xx01

لطفأ مراقب باش و نذارکسی گلهارو بچینه.

اشتباه نکن شهردار نیستم.

فقط نگران خودم هستم!

‏”میترا”

.

.

.

۰۹۱۹۳۶۰xx62

مردم همیشه نور خدا منجلی شود؛
در سینه ای که مملو مهر ولی شود؛


من افتخار می کنم آری خدا کند؛
جانم فدای حضرت سید علی شود.

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

غروب تلخ پاییزه عزیزم

دلم از غصه لبریزه عزیزم

میان باغ ها موسیقى باد

چه محزون و غم انگیزه عزیزم

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

ما چه دیر مى فهمیم که زندگى همان روزهایى بود که زود سپرى شدنش را آرزو مى کردیم.

.

.

.

۰۹۳۹۷۵۸xx10

روزی که دلم پیش دلت بودگرو

دستان مراسخت فشردی که نرو

امروزدلت به دیگری مایل شد

کفشان مراجفت نمودی که برو..

.

.

.

۰۹۱۷۱۷۶xx59

غضنفر و دوستش کارخانه سفیدآب میزنن،برای فروش بیشتروسطش مغزگردو میذارن!

.

.

.

۰۹۱۷۱۷۶xx59

غم قفس به کنار،آنچه عقاب راپیرمیکند پرواز زاغ بی سروپاست.دکترشریعتی

.

.

.

۰۹۱۹۶۹۷xx01

سلام الان بیمارستان هستم تصادف کردم شونم شکسته

نمیخوام خونه باخبربشن پول داری یکم برام بفرستی شونه بخرم

موهاموشونه کنم

‏” میترا “

.

.

.

۰۹۱۹۶۹۷xx01

میگن هرکى صلوات بفرسته فرشته ها لب هاشو میبوسن،هرکى لب میخواد صلوات..

‏”میترا “

.

.

.

۰۹۱۹۶۹۷xx01

یارو زیر آب می*گوزه ‏‎, ‎آب قل قل مى کنه ‏‎,‎

میگه کارخدارو،آب جوشه ما نمیسوزیم!!

.

.

.

۰۹۱۹۶۹۷xx01

:-* :-* :-*
ΓΠΓΠΓΠΓΠΓΠΓ\
‘–@———-@–’
:-* :-* :-*
Inam Ye outobus
Pore BoOoS vase shirin tarin dost:-*
“mitra”

.

.

.

۰۹۱۹۶۹۷xx01

چارلی چاپلین:

افسوس…!! هرچه سعی کردم مردم بفهمند، فقط خندیدند

‏” میترا “

.

.

.

۰۹۱۹۶۹۷xx01

به سلامتی کسی که وقتی برنده شدم گفت:

اون رفیق منه…
وقتی باختم گفت: من رفیقتم

‏”میترا”

.

.

.

۰۹۱۹۶۹۷xx01

معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره.

اون میدونست فاصله ها چه به روز آدمها میارن!‏‎ ‎

“میترا”

.

.

.

۰۹۱۷۸۳۴xx67

گفتم خدایا از همه دلگیرم.گفت:حتی از من؟

گفتم خدایا دلم را ربودند.گفت:پیش از من؟

گفتم خدایا چقدر دوری.گفت:تو یا من؟…….

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

اس ام اس جدید و جالب روزانه

اس ام اس کده

www.smskade.ir

.

.

.

0913798xx31

از زشت رویی پرسیدند:آن روزکه جمال پخش میکردند،کجابودی؟گفت:درصف کمال

.

.

.

۰۹۱۲۶۶۲xx55

در ساحل قلبها این جای پای مهربانان است که میماند وگرنه موج روزگار هر رد پایی را پاک میکند

.

.

.

۰۹۱۷۶۴۶xx90

شاید فاصله ها بتواند جسم هاو نگاهها را ازهم دور کند،

ولی قدرت این را ندارد که قلب هاو یادها را از هم جدا کند…

.

.

.

۰۹۳۶۲۹۸xx71

دلبستن مثل پرتاب یک سنگ تو دریاست، امادلکندن مثل پیدا کردن همون سنگه

.

.

.

۰۹۳۶۵۹۰xx24

به سلامتی سندباد که کل دنیا رو با شلوار کردی دور زد!

.

.

.

۰۹۳۶۶۱۷xx39

حکم فراموشیت را آوردند ولی به یاد مهربونی هات امضا نکردم

.

.

.

۰۹۱۰۳۰۹xx44

سینه ام یک دفترتاخورده است،واژه هایش خیس وسردومرده است/

من نمیگویم ولی انصاف نیست،دوریت گویی دلم رابرده است

.

.

.

۰۹۱۰۳۰۹xx44

بی خبر از حال هم بودن چه سود.

زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید

ور نه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود.

گر نرفتی خانه اش تازنده بود،

خانه صاحب عزا تا صبح خوابیدن چه سود

گر نپرسی حال من تا زنده ام بعد مرگم اشک و نالیدن چه سود …

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

سیلی واقعیت رو درست اون وقتی میخوری که وسط زیباترین رویا هستی

(تیرداد)

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

توکیستی که من اینگونه بی توبی تابم،شب ازهجوم خیالت نمیبردخوابم،

توکیستی که من از موج هرتبسم تو،به سان قایق سرگشته روی گردابم.

(تیرداد)

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

یادت ای دوست بخیر، بهترینم خوبی؟

خبری نیست ز تو! دل من می خواهد که بدانی بی تو، دل من اندازه ی دنیا تنگ است….

( تیرداد )

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

نگاهم باز حیران تو خواهد ماند، سرا پا چشم خواهم شد،

تو را در بازوان خویش خواهم دید، سرشک اشتیاقم شبنم گلبرگ رخسار تو خواهد شد،

تنم را از شراب شعر چشمان تو خواهم شست، برایت شعر خواهم خواند، برایم شعر (…)

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

اس ام اس جدید و جالب روزانه

اس ام اس کده

www.smskade.ir

.

.

.

0935906xx62

چشم در راه کسی هستم، کوله بارش بر دوش، آفتابش در دست، خنده بر لب، گل به دامن، پیروز، کوله بارش سرشار از عشق، امید، آفتابش نوروز، با سلامش شادی، در کلامش لبخند، از نفس هایش گل میبارد، با قدم هایش گل میکخواهی خواند، تبسم های شیرین تو را با بوسه خواهم چید

( تیرداد )

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

قصه شیرینیست. کودک چشم من از قصه تومیخوابد.قصه نغزتوازغصه تهی ست.

بازهم قصه بگو، تابه آرامش دل،سربه دامان توبگذارم ودرخواب روم

(تیرداد)

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

بازو به دور گردنم از مهر حلقه کن، بر آسمان بپاش شراب نگاه را،

بگذار از دریچه چشم تو بنگرم لبخند ماه را.

( تیرداد )

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

من از شوق تو لبریزم گل من، کجایی بی تو پاییزم گل من،

ز پا افتاده ام بازآ که شاید ، به دیدار تو برخیزم گل من.

( تیرداد )

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

وای باران، باران، شیشه ی پنجره را باران شست، از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

( تیرداد )

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

ای گل نه همین معرکه من به تو گرم است/هنگامه صدسوخته خرمن به تو گرم است/

ترک تو نگویم اگرم بهر تو سوزم/ چون شمع، سرم تا دم مردن به تو گر تو،

در دل و جان،گل بی خزان،گل تا که من زنده ام،ماندگاراست.

(تیرداد)

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

گلی را که دیروز،به دیدار من هدیه آوردی ای دوست،

دور از رخ نازنین تو امروز پژمرد.

صفای تو اما،گلی پایدار است، بهشتی همیشه بهار است.

گل مهرو / چیزی به من نزدیک نیست.

( TIRDAD )

.

.

.

0935906xx62

در حسرت فردای تو / تقویم و پر میکنم/هر روز این تنهایی رو / فردا تصور میکنم/

هم سنگ این روزای من/ حتی شبم تاریک نیست/ اینجا به جز دوری تمیریزم .

( تیرداد )

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

توکیستی که من اینگونه بی توبی تابم،شب ازهجوم خیالت نمیبردخوابم،

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

هرگز گنجشکی را که توی دستت داری، به امید گرفتن کبوتری که در هواست رها نکن!

( تیرداد )

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

اس ام اس جدید و جالب روزانه

اس ام اس کده

www.smskade.ir

.

.

.

0935906xx62

برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی، نترس گردوی کوچک آنچه سیاه میشود روی تو نیست،

دست آنهاست…!

.

.

.

۰۹۱۵۸۳۸xx87

یک روزقشنگ،یک دل خوش،یک لب خندان،یک تن سالم،دعای امروز من برای هرروزتو…

.

.

.

۰۹۱۳۹۲۳xx87

الاغی باحسرت ازباباش میپرسه: بابایی الاغا هم زن میگیرن؟

باباش میگه:آره پسرم اتفاقاتودنیافقط الاغا زن میگیرن…

.

.

.

۰۹۳۹۸۱۴xx28

نشسته ام…
 کجا؟
 کنارهمان چاهی که تو برایم کندی…
عمق نامردیت را اندازه میگیرم!!!

.

.

.

۰۹۳۹۸۱۴xx28

میگویندشکستنی رفع بلاست؛ ای دل تحمل کن… شاید حکمتیست!!!

.

.

.

۰۹۳۷۰۶۲xx78

دورباش امانزدیک،من ازنزدیک بودن هاى دورمیترسم.

“دکترعلى شریعتى”

(هاشم)

.

.

.

۰۹۳۶۶۷۵xx57

ترسم که شبى درغم جانکاه بمیرم،دربستردل باشم وبااه بمیرم،

ان لحظة اخرکه اجل گفت بمیرم،ای کاش توراببینم وانگاه بمیرم.

.

.

.

۰۹۳۶۶۷۵xx57

ای توتنهاخوب دنیا
بی تومن تنهاترینم
باتومن مثل ستاره
بی تومن خاک زمینم

.

.

.

۰۹۱۵۱۱۷xx91

هرعیدتوراغرق صفامیخواهم هرروزتوراکامروامیخواهم

ازبهرتووهرکه تورودارددوست آرامش خاطرازخدامیخواهم

دهه کرامت وروزدختربرشماوخانواده تهنیت

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

اس ام اس جدید و جالب روزانه

اس ام اس کده

www.smskade.ir

.

.

.

0915117xx91

اعمال اول مهر:غسل صبرو استقامت،دعای افتتاح مدارس،

دو رکعت نمازاستغفارازمعلمی و در آخرهزار بارذکرخدایا به دادم برس!!!

.

.

.

۰۹۱۵۱۱۷xx91

دیشب زغم عشق تو افروخته بودم ، گر اشک نمی کرد تَرَم ، سوخته بودم

.

.

.

۰۹۱۵۱۱۷xx91

نزدیک ترین رفیق بهت اونیکه ازدورترین فاصله هاهمیشه به فکرته.

.

.

.

۰۹۱۵۱۱۷xx91

دم هرچی دخترگرم!
روی هرچی پسرکم!
کمردشمنات خم

الهی نبینی غم
هنوز جزء اونایی هستی که روز دختر رو بهشون تبریک بکیم

.

.

.

۰۹۱۳۹۷۹xx22

مات به حرکتی میگن که شاه با اون عظمتش نمیتونه کاری کنه،مات مرامتم…

.

.

.

۰۹۳۸۳۹۰xx12

عشقو تو نگات میخونم
اگه کوه بیاد رو دوشم
اگه جام زهر بنوشم
اگه ماه دیگه نباشه
روزا آسمون سیاه شه
اگه جنگل بشه صحرا
اگه امروز نشه فردا
بازم عاشقت میمونم

رحیم هستم واسه زهرا که وجودمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد