اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس عاشقانه اس ام اس لاو اس ام اس دوسداشتنی love sms"sms l

حتی اگه دیدن تو برام بشه غیر محال ، مهم اینه دوست دارم ، فاصله ها رو بی خیال .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس کده_-_-_-_-_-_-_-_-_-

پرواز که می کنی به جایی که می خواهی می روی ، پرتاب که می شوی به جایی که می خواهند تو را می برند ، پس پرواز کن تا به جایی که می خواهی بروی .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس کده_-_-_-_-_-_-_-_-_-

باران باش و ببار و نپرس پیاله های خالی از آن کیست !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس کده_-_-_-_-_-_-_-_-_-

قلکمو میشکنم با نصف پولش نازتو میخرم ، با نصف دیگش مداد رنگی تا نازتو بکشم .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس کده_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگر شبی از شبای زمستانی مسافری به عنوان گرمای نگاهت به تو پناه آورد تنهایش نگذار ، شاید در گرمترین روزهای تابستان به خنکیه ی لبخندش محتاج شوی .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس کده_-_-_-_-_-_-_-_-_-

غمگینو بی قرارم ، غمگین تر از بهارم ، وقتی تو رو ندارم ، نفرین به هرچی دارم .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس کده_-_-_-_-_-_-_-_-_-

این پیام تقدیم به کسی که نامش در بهار من ، یادش در اندیشه ی من ، عشقش در قلب من و دیدارش آرزوی من است .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس کده_-_-_-_-_-_-_-_-_-

فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی ، دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس کده_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگر شب های من روشن ، تویی فانوس شبهایش ، اگر حرفی زنم از گل ، تویی معنا و مفهومش ، اگر من عاشقم عشقم تو هستی ، اگر من شاعرم شعرم تو هستی .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس کده_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دوست عزیزم هروقت تونستی برف رو سیاه کنی ، کلاغ را سفید ، هروقت تونستی آتش را ببوسی ، در آب نفس عمیق بکشی ، هروقت تونستی اشک سنگ رو ببینی ، شادیه غم را ببینی ، اون موقع من تو را فراموش خواهم کرد .



مطالب مرتبط :
اس ام اس عاشقانه ی ارسالی دوستان:اس ام اس لاو:sms love
پیامک عاشقانه و لاو جدید - love sms
اس ام اس عاشقانه
پیامک های عاشقانه !!! ارسالی دوستان
جدیدترین SMS های ارسال شده به اس ام اس کده دات ای ار smskade.ir
اس ام اس کده:اس ام اس رومانتیک:اس ام اس فارسی:پیامک جدید.::SMSKADE::.
اس ام اس عاشقانه
Payamak Asheghoone
اس ام اس عاشقانه ( SMS LOVE ) + اس ام اس فلسفی + sms asheghane
اس ام اس عاشقانه و رمانتیک -Love Sms
اس ام اس عاشقانه ( SMS LOVE ) + اس ام اس فلسفی + اس ام اس عارفانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد