اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید اسفند ماه | اس ام اس جالب

اس ام اس جدیداسفند ماه

 

آخرین پیام از ماهواره امید: جون مادر   تون اینقدر مسخرم نکنید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از پرزیدنت اوباما پرسیدن موهاتو با چی می شوری ؟

گفت : با مشکین تاژ

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای ماهواره امید

آیا در گستره مدار زمین ، نشانی از امید گمگشته ما نیافتی ؟

اگر او را دیدی سلامش رسان و بگو : ای عزیز ، به خاک افتادگان منتظرند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رفتم گلستان که با عشق برات یه دامن گل بچینم, دیدم شلوار پامه!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 عشق توئی, عاشق منم٬
دریا توئی, قایق منم٬
اگر دزدیدند قایقت را٬
غم مخور٬ سارق منم

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بدنبال خالی شدن سیلوهای گندم کاهنان معبدآمون, آنها اقدام به خریدکمربندهای لاغری کردند

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در پی از بین رفتن آمون توسط زلیخا, سه بار با صدای بلند بگو: بت شکنی زلیخا, جان منی زلیخا

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماهواره امید بعلت لایی کشی بین کرات، سرعت غیر مجاز، بوق زدن و ایجاد مزاحمت برای نوامیس فضایی به پارکینگ هدایت شد

همین الان گوشیتو بردار یه اس ام اس توپ واسم بفرست به این شماره09353116162

ادامه مطلب اس ام اس جدید اسفند ماه* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کشف نمک توسط جومونگ و سربلند بیرون آمدن جومونگ از این امتحان الهی را به ملت همیشه در صحنه تبریک عرض مینماییم

 


آخرین اخطار ماهواره امید به سیاره بهرام: فاصله خودتو با زهره و ناهید حفظ کن

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آخرین پیام از ماهواره امید: من شارژم تموم شده بهتون میسکال میزنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


درخواست زلیخا از دزدان قصر: هر چی دلت میخواد ببر، گیتارو باخودت نبر

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

مردم هم مثل میخها, وقتی جهتشان را گم کنند, تاثیرشان را از دست میدهند و شروع به خم شدن می کنند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

 

ماهواره امید بعلت لایی کشی بین کرات، سرعت غیر مجاز، بوق زدن و ایجاد مزاحمت برای نوامیس فضایی به پارکینگ هدایت شد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 


ماهواره امید: دیگه عمرأ برگردم ایران, تازه فهمیدم دنیا دست کیه

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

یازدهمین پیام از ماهواره امید: من باید اینجا چیکار کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

 

در پی از بین رفتن آمون توسط زلیخا, سه بار با صدای بلند بگو: بت شکنی زلیخا, جان منی زلیخا

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

بدنبال خالی شدن سیلوهای گندم کاهنان معبدآمون, آنها اقدام به خریدکمربندهای لاغری کردند

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

رفتم گلستان که با عشق برات یه دامن گل بچینم, دیدم شلوار پامه

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

من رقص دختران هندی را بیشتر از نماز پدر و مادرم دوست دارم, چون آنها از روی عشق و علاقه می رقصند ولی پدر و مادرم از روی عادت نماز می خوانند(دکتر علی شریعتی)

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک پیام کوتاه,
من مانده ام و این ۱۶۰ حرف,
برای پر کردن فاصله های بلند,
با یک پیام کوتاه,
بگذار سیزده بار بنویسم:
دوستت دارم
طبق عادت با سه علامت تعجب !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


 اگر زهره به دین مبین اسلام بگرود٬ ازدواج امید با او بلامانع است و به امید خدا میخ اسلام را در فضا نیز خواهیم کوبید

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هشتمین پیام از ماهواره امید: اینجا دوتا ترک دارن دنبال قبله می گردن

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نهمین پیام از ماهواره امید: من از این بالا روی اسرائیل تف کردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

ماهواره امید از کشف یک امامزاده بین زحل و مریخ خبر داد

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آخرین پیام از ماهواره امید: جون ...ن اینقدر مسخرم نکنید

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عشق توئی, عاشق منم٬
دریا توئی, قایق منم٬
اگر دزدیدند قایقت را٬
غم مخور٬ سارق منم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

هیچ چیز واقعا خراب نیست، حتی ساعتیکه از کار افتاده دو بار در روز زمان را درست نشان میدهد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست

.

.

.

پس خارج از نوبت دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

سومین پیام از ماهواره امید: یه دونه کارت شارژ ۵۰۰۰ تومانی ایرانسل بفرستید تا بازم پیام بدم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چهارمین پیام از ماهواره امید: من دارم با زهره ازدواج کنم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

ششمین پیام از ماهواره امید: بنزینم تموم شده, کارت سوخت بفرستید

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


بنا بر آخرین اخبار٬ ماهواره امید در حال عبور از آسمان قزوین متوقف و مفقود گردید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 1 + ارسال نظر
2mim یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ب.ظ http://2mim.blogsky.com

سلام
وبلاگتون جالبه
از نظرتون ممنونم لینکتون کردم
شما هم منو با عنوان
دومیم | سرگرمی دانلود آموزش
لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد