اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس برای تبریک روز کودک , اس ام اس روز کودک مهر 90

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2011/10/smstak.com-kodak2.jpg


عزیزم امروز روز توست.
.
.
.

 روز  جهانی کودک بر تمام کودکان بویژه  کودکان عقب افتاده مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

روز کودک است کاش کودک بودم
در بستر تنهایی ام
کسی لالایی کودکانه
می خواند برایم؟..

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

روز کودک مبارک

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا 

روز کودک مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

 

سلام ,
امروز روز جهانی کودک بود, اصلا حواسم بهت نبود .. کوچولو روزت مبارک !!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 


کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت
اما حالا من
 روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 


دنیای آزاد و زیبا حق طبیعی کودکان است، این یک هدیه ی ایزدی است، پس آنرا از کودکان نگیریم.....

روز کودک مبارک
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد