اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

خنده دار ترین اس ام اس باحال شهریور 90

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2011/07/jok-o-sms.jpg


مثل باران خاطراتت ماندنیست ، لحن پرمهر صدایت خواندنیست ، گرچه ما اندک زمانی درکنارت مانده ایم تا ابد مهر و وفایت ماندنیست.

*************

دم اونایی که تو قحطی محبت ته قلبشون مثل ته نگاهشون بوی محبت میده گرم!

فرستنده : امیر

*************

دور گردون گر دو روزی برمراد ما نگشت دایما یکسان نباشد دور گردون غم مخور.

فرستنده : امین

*************

بی هیچ دلیلی به یادت هستم تا نقض کند قانونی را که هنوز علت می طلبد!

فرستنده : 7874***0935

*************

تا خدا هست دل تنها نیست اسیر لطف خدا باش که بی خدا زندگی هرگز زیبا نیست.

فرستنده : دانش از تهران


http://hamkaran.biz/images/andrroid.gif


http://hamkaran.biz/images/banner24.gif


*************

کسی هرگز نمی داند چه سازی میزند فردا... چه میدانی تو از امروز چه میدانم من از فردا.... همین یک لحظه را دریاب که فردا میشویم تنهای تنها.

فرستنده : 0363***0938

*************

یاد من باش که فردا دم صبح به نسیم از سر مهر سلامی بدهم و به انگشت نخی خواهم بست که فراموش نگردد فردا با همه تلخی و ناکامی ها زندگی شیرین است! و به شکرانه دیدار نسیم هر صبح زندگی باید کرد.

*************

بخدا خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تورو تو قلبم بگیرن گفتم ببخشید جای دوستمه الان برمیگرده!!

*************

هرروز ما پاکت خبرهایمان را باز میکنیم تا پیامهایی که دوستانمان فرستاده اند بخوانیم اما روزانه چقدر قرآن را باز میکنیم تا پیامهایی که خدا برایمان فرستاده بخوانیم.

فرستنده : 9366***0913

*************

روزگاری شهرما ویران نبود! دین فروشی اینقدر ارزان نبود! نغمه مطرب دوای جان نبود! هیچ صوتی بهتر از قران نبود! دختران را بی حجابی ننگ بود! رنگ چادر بهتر از هر رنگ بود! مرجعیت مظهر تکریم بود! حکم اورا عالمی تسلیم بود!
اینک ما :
پشت پابردین زدن آزادگی ست! حرف حق گفتن عقب افتادگی ست ، آخر ای پرده نشین فاطمه! کی رسد بر داد دین فاطمه ( اللهم عجل لولیک الفرج)

فرستنده : 6115***0913

*************

دیوانه را محبت آرام میکند مارا محبت تو دیوانه می کند.

*************

1 روز قشنگ ، 1 دل خوش ، 1 لب خندون ، 1 تن سالم ، آرزوی امشب من برای فردای تو.

فرستنده : 9043***0936

*************

<><><><><><><><><><><><>

این زنجیر رفاقتمونه عمرا پاره بشه چون جنسش از معرفته!

فرستنده : 9366***0913

نظرات 3 + ارسال نظر
سایت تخصصی اس ام اس شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ http://smsfa.org

سلام دوست عزیز ..
من سایت اس ام اس دارم.

با ادرس وبلاگ شما.
25 تومن می فروشم.
به دلیل اینکه می خوام سایت تفریحی بزنم.
می خوامبفروشمش. میخوای سایت رو
رنک 3 است و روی میهن بلاگ پارک شده..
فقط دامنه رو 23 تومن میدم.
با وبلاگ 25 تومن.
در ضمن دارای 2 قالب اختصاصی است.
viwio1.mihanblog.com
اینم ادرس وبی که ازش آپدیت می کنم.

سایت تخصصی اس ام اس شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://smsfa.org

منتظر نظر شما هستم.
یا ایمیل بزن.
یا بیا سایت نظر بده.

احمد پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ق.ظ http://mosi-sms.blogfa.com/

سلام.وبلاگ من با پیج رنک 3 آماده است با وبلاگ شما تبادل لین کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد