اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

جوک خنده دار جدید شعریور ماه ۹۰

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2011/07/jok-o-sms.jpg


به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی

میگه آره هالتر میزدم

میگن الان چی؟

میگه الان حال ندارم فقط تر میزنم !

.

.

.

به عقیده‌ی سکوت

 کوتاه‌ترین جمله‌ها هم وراجی‌اند !

.

.

.

مشترک مورد نظر ، آدم نمی باشد … !

قطع کن لطفا !

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2011/07/jok-o-sms.jpg


به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی

میگه آره هالتر میزدم

میگن الان چی؟

میگه الان حال ندارم فقط تر میزنم !

.

.

.

به عقیده‌ی سکوت

 کوتاه‌ترین جمله‌ها هم وراجی‌اند !

.

.

.

مشترک مورد نظر ، آدم نمی باشد … !

قطع کن لطفا !

.

.

.

من خیلی خوشحالم ایرانسل اومد ،و ثابت کرد که با خط ۵هزار تومنی هم

میشه واژه های دوستت دارم را ارسال کرد پس عزیزم اینقدر دهن بین نباش . . .

.

.

.

هرکس که نداند و نداند که نداند/ در جهل مرکب ابدالدهر بماند

هرکس که نداند و نخواهد که بداند/ حیف است چنین جانوری زنده بماند !

.

.

.

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانه کاشتیم اما کدو برداشتیم !

.

.

.

دلم انفجاریست ، بمبم تو باش!

دری بسته هستم ، پلمبم توباش!

مرا کشف کن گرچه دور از توام

بیا و کریستف کلمبم تو باش!

.

.

.

شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند

آخه زشت! تو دیگه چرا؟!

.

.

.

یک شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث می کنند.

گاو می گه من شیر می دم.

شتر می گه من چیزای سنگین رو حمل می کنم.

تو هم یه چیزی بگو، آبروت رفت!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد