اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

پیام های جدید عاشقانه کوتاه و بسیار زیبا

بلبل باغ توام ، مشتاق دیدار توام / غم مخور دلدار من ، تا زنده ام یاد توام

************************************

در را باز کن خبری دارم ، قلب را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن دوستت دارم.

************************************

همه واسه عشقشون گل می فرستند ، من موندم واسه گلم چی بفرستم؟

************************************

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی.


************************************

تقدیم به تنهاصدف دریای دلم که به بیکرانگی اقیانوس عشق دلتنگشم

فرستنده : 0289***0939

************************************

منم تنها ترین تنهای تنها / و تو زیباترین زیبای دنیا

منم یلدای بی پایان عاشق / تو بودی مرحم زخم شقایق

نگاهت را پرستم ای نگارم / فدای تار مویت هرچه دارم . . .

************************************

تومی دانی که من مست تو هستم

تو را از عمق جانم می پرستم

نه امشب کار هرشب بود هرشب

که من آوراه ات اینجا نشستم

************************************

ندارم من نظر، جز بر نگاهت

ندارم من طلب، جز روی ماهت

ندارم من دلی، جز عاشق تو

نباشم من دمی، جز در پناهت

************************************

دلم زنده به دیدار توباشد

غلامروی و رخسار تو باشد

تمام روز و شب در فکر این است

مبادا دیگری یار تو باشد

************************************

من که با نغمه ی پر سوز تو عادت دارم / باز از چشم سیاه تو شفاعت دارم

گرچه لبخند تو دیریست زیادم رفته / من به سرفصل نگاه تو ارادت دارم . . .

************************************

داشتنت شده برای من یه آرزو ، دلم میگه بازم بگو بازم از او

هرچی خوبی از تو دارم بهش میگم

بازم میگه : بازم بگو بازم بگو

************************************

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم . . .

************************************

از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟

************************************

بی تو از کاروان ، من جا مانده ام / از شکرانه ی نعمتی چون تو ، در مانده ام

************************************

امروز امیر در میخوانه تویی تو / فریادرس  ناله ی مستانه تویی تو

مرغ دل ما را که به کَس رام نگردد / آرام تویی ! دام تویی ! دانه تویی تو !

نظرات 1 + ارسال نظر
پرویز شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ http://payamkade.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی دارید
ممنون میشم به من هم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد