اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس نیمه شعبان , اشعار دو بیتی نیمه شعبان

linkاس ام اس تبریک نیمه شعبان

linkکارت پستال مخصوص نیمه شعبان

linkاس ام اس های نیمه شعبان

اس ام اس نیمه شعبان سری جدید

اس ام اس نیمه شعبان اس ام اس عید شعبانsms-jok.royablog.ir

گاهی اگر با ماه صحبت کرده باشی /  پیشش اگر از ما شکایت کرده باشی

حتی اگر بی آنکه مشتاقان بدانند / یک شب نمازی را امامت کرده باشی

یا در لباس ناشناسی در شب قدر / از خود حدیثی را روایت کرده باشی

پس مرمکهای نگاه ما عقیم ا ند / تو حاضری بی آنکه غیبت کرده باشی . . .

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداوندا رسان از ما سلامش / به گوش ما رسان یارب کلامش

بسوز سینه ى مجروح زهرا / نما تعجیل در امر قیامش . . .

(عید شما مبارک)

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند

مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند  . . .

عید منتظران مبارک

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را گر طول غیبت کرده محزون /  شدم از انتظارت من جگر خون

بود صبر تو از صبر الهی /  چه سازم من به این قلب بر از خون . . .

_______________برای مشاهده بقیه اس ام اس اینجا کلیک کنید______________

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد