اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

جودی ابوت و بابا لنگ دراز دوبله فارسی

جودی ابوت و بابا لنگ دراز دوبله فارسی
 
« کارتون جودی ابوت با دوبله فارسی و قیمت ویژه - محصول اختصاصی فروشگاه »
 
مجموعه کامل قسمت های ماجراهای جودی ابوت و بابالنگ دراز با دوبله فارسی ، با قیمیت استثنائی و ویژه ( 6 دی وی دی + 1 دی وی دی هدیه ) .

کارتون زیبای جودی ابوت و  بابا لنگ دراز هنوز در خاطر بسیاری از ما کودکان دیروز خاطره ای شیرین به یادگار گذاشته است. 

این مجموعه توسط یک شرکت ژاپنی ساخته شده است.

داستان جذاب جودی ابوت و بابا لنگ دراز اثر جاودان Jean Webster را حتما به خاطر دارید ، قهرمان داستان کودکی باهوش ، مهربان و دوست داشتنی به نام جودی ابوت است که به کمک فرد خیری که از او فقط سایه ای با پاهای دراز در ذهن دارد از نوانخانه پر درد و غم رها می شود و حتی به دانشکده راه می یابد. او در دانشکده دوستان خوبی مثل سالی و جولیا پیدا میکند و در آخر به هویت بابای محبوبش-بابا لنگ دراز- پی می برد...
جودی ابوت

راجع به نویسنده فقید این داستان زیبا باید گفت که:

اگر چه ده‌ها سال است که از مرگ این نویسنده امریکائی می‌گذرد اما داستان جاودانه او در میان نوجوانان هر عصری محبوب است. ”آلیس جین چندلر وبستر“ که بعدها به جین وبستر شهرت یافت در ۲۴ ماه ژوئیه ۱۸۷۶ در فرودونیا واقع در ایالت نیویورک دیده به جهان گشود.او بعدها پس از راهیابی به دانشگاه اشتیاق نوشتن و خلق داستان‌های جدید را ادامه داد و در فاصله سال‌های ۱۹۰۳ـ۱۹۰۹ داستان‌های ”پاتی و پریسیلا“ و ”تنها پارتی“ را نوشت که زیربنای هر دو داستان به دوران مدرسه و دانشکده او مربوط می‌شود.در ظرف کمتر از دوسال چهار داستان دیگر به رشته تحریر درآورد. در این میان شاید تنها داستان ”بابا لنگ‌دراز“ او از همه مهمتر باشد و نام جین را در ادبیات داستان نوجوانان تا به ابد جاودانه ساخت.
جودی ابوت و بابالنگ دراز دوبله فارسی
 
او ”بابا لنگ‌دراز“ را در سال ۱۹۱۲ نوشت، داستانی که هم به مرز پرفروش‌ترین کتاب‌ها رسید و هم براساس آن فیلمی ساخته شد که این فیلم مورد استقبال بسیار قرار گرفت. چند سال پیش نیز یک شرکت ساخت کارتون، کارتون بابا لنگ‌دراز را ساخت که در اکثر کشورهای دنیا پخش شد و کودکان و نوجوانان با شور فراوان به تماشای این کارتون جذاب می‌نشستند.با انتشار کتاب بابا لنگ‌دراز، جین نوشتن را ادامه داد تا اینکه در سال ۱۹۱۴ داستان ”دشمن عزیز“ (Dear enemy) را متنشر ساخت. انتشار این داستان با ازدواج جین همراه بود. جین با مردی به نام ”گلن فوردمک کینی“ که به شدت نوشته‌های او را می‌ستود و به عمق لطافت احساسش دست یافته بود ازدواج کرد. هنوز یک‌سال از عمر این ازدواج نمی‌گذشت که جین درست پس از تولد دخترش در یازدهم ماه ژوئن ۱۹۱۶ دیده از جهان فرو بست.
 
این محصول به صورت تست شده عرضه شده است
تعداد - 6 عدد DVD دوبله شده
قیمت: فقط 6500 تومان
     خرید از طریق اس ام اس
نظرات 2 + ارسال نظر
ث پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست گرامی: (لطفا دقت فرمایید)
حدود2ماه من به این کار مشقولم.تا اکنون درآمد قابل توجهی کسب کردم.3میلیون تومان.شما هم میتونید امتحان کنید لطفا به این آدرس مراجعه کنید باتشکر
www.click-money2010.blogsky.com

تــــاپ فیــلم پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.tapfilm.ir

سلام دوست گلم
فروش فیلم ها و سریال های داغ هالیوودی در تــاپ فیلم
همراه با جوایز ویژه - فیلم بخر جایزه ببر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد