اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

جوک سرکاری منحرف کننده,اس ام اس سرکاری حالگیری,sms halgiri 2009.

جوک سرکاری منحرف کننده,اس ام اس سرکاری حالگیری,sms halgiri 2009.اس ام اس ضایع کردن,sms zaye kardan,sms nesfe shabi jadid,اس ام اس نصفه شبی 2

همه جا امن و امانه! تو راحت بگیر بخواب!

میگم پاشو یه چند تا اس ام اس بفرستیم اینور اونور مردمو بیدار کنیم . خیلی حال میده.

خواص گوسفند :

بو میدهد

سبزی میخورد

گاهی می خوابد

پرواز نمیکند

عقل دارد اما اس ام اس های سر کاری را تا آخر می خواند...!!!

چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزینه ام زیاد نشه

این اس ام اس فقط جهت بیدار کردن شما از خواب میباشد! لطفا پس از خواندن آن لبخند زده و سعی کنید دوباره بخوابید

یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟

بیخیال حالا، بگیر بخواب!!

این اس ام اس فقط برای دویدن شما به سوی موبایل بوده و هیچ خاصیت دیگه نداره .

سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است

و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .

مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید!

هر وقت به هوش اومدی به من زنگ بزن!

سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم!، راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم... می خواستم... اصلا ولش کن. بزار برای بعد، خب؟

سلام .... تو رو خدا ببخش .... نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ..... واقعاً ببخش.... سعی کن درکم کنی .... من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست .شرمنده!!!

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

سلام.اصلا نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم.من میخوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن...

ببین الان ساعت 12شبه. 1 ساعته دیگه قراره که منگولا برن پیش خدا و شفا بگیرن .حواست باشه یادت نره ها ، خواب نمونی یه وقت!!!

سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی

می خواستم یه چیز مهم رو بگم

پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری

ببخش که این موقع شب مزاحمت میشم ,ولی یه سوال توی ذهنم بود که می خواستم ازت بپرسم : میدونی ایران وقتی نفتشو می فروشه , بشکه هاشو هم پس میگیره یا نه؟!!!!!!!!!

ببخشید که مزاحمت شدم میخواستم بگم شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره

ببخشید بد موقع برات sms فرستادم

میخواستم بیدارت کنم که یکم هم به من فکر کنی

آخه من جیش دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد