اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

sms فلسفی - اس ام اس عارفانه_سخنان بزرگان

تو را در قلب شعرم می گذارم

به نام عشق، آن را می نگارم

تمام حرف من در شعر این بود

تو را تا بی نهایت دوست دارم

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

مثل مهتاب که از خاطر شب می گذرد

هر شب آهسته ز آفاق دلم می گذرى

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

تو شعر نگفته مرا می دانی

وز برگ سفید دفترم می خوانی

آخر به چه مانی که بگویم آنی؟

تو همچو خودی، تو خویش را می مانی

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

از فراق تو مرا هر نفسی صد آه است

دارمت دوست به قدری که خدا آگاه است

تو را در قلب شعرم می گذارم

به نام عشق، آن را می نگارم

تمام حرف من در شعر این بود

تو را تا بی نهایت دوست دارم

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

مثل مهتاب که از خاطر شب می گذرد

هر شب آهسته ز آفاق دلم می گذرى

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

تو شعر نگفته مرا می دانی

وز برگ سفید دفترم می خوانی

آخر به چه مانی که بگویم آنی؟

تو همچو خودی، تو خویش را می مانی

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

از فراق تو مرا هر نفسی صد آه است

دارمت دوست به قدری که خدا آگاه است

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

ای معنی انتظار، یک لحظه بایست

دیوانه شدم به خاطرت، کافی نیست؟

برگرد و نگاهم کن و یک جمله بگو

تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

گفته بودی که چرا محو تماشای منی

آنچنان مات که یک دم مژه بر هم نزنی

مژه برهم نزنم تا که زدستم نرود

ناز چشم تو به قدر مژه برهم زدنی

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

من هنوز از می چشمان سیاهت مستم

گفتم بنویسم که به یادت هستم

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

وفایت با نگاهت هر دو نیکوست

پیامک می زنم چون دارمت دوست

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

خداوندا! مرا بی یار مگذار

شبم بی مه کن اما تار مگذار

بگیر از من فروغ دیده ام را

ولی در حسرت دیدار مگذار

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

گرفته بوی تو خلوت خزانی من

کجایی ای گل شب بوی بی نشانی من؟

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

بیا اى همنشین سرد پاییز

به آواهاى شب هایم درآمیز

بیا اى رنگ مهتاب بلورین

تو شعرى تازه درمن برانگیز

فرستنده: محمدرضا از تهران

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

روى آن شیشه تبدار تو را “ها” کردم

اسم زیباى تو را با نفسم جا کردم

شیشه بدجور دلش ابرى و بارانى شد

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تو را

عکس زیباى تورا سیر تماشا کردم

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

پیراهن خیس ابر، تن پوش من است

صد باغ تبر خورده در آغوش من است

این زندگی کبود، این تلخ بنفش

زخمی است که سالهاست بر دوش من است

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

جان اسیر دل، دل اسیر دوست، دوست چه می داند، دل اسیر اوست

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

ز تمام بودنی ها، تو یکی از آن من باش

که به غیر با تو بودن، دلم آرزو ندارد

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را

ولی من باز پنهانی، تو را هم آرزو کردم

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

به جنگل سوخته خاطراتم سوگند

درخت یادت را باغبان خواهم بود تا ابد.

-.-.-.- پیامک فلسفی -.-.-.-

کاش می دانستم چیست…

آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است

برچسب ها : sms erfani, sms falsafi, اس ام اس فلسفی, اس ام اس فلسفی, پیامک فلسفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد