اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

سریال 24 (دایوکس )

تصویر آنچه که شما دریافت خواهید کرد

تصویر آنچه که شما دریافت خواهید کرد

 

سریال 24

24 :7 Season

در 14 دی وی دی

بابالاترین کیفیت

قابل پخش در کامپیوتر

با زیرنویس فارسی

این سریال به سبک اکشن و ماجرایی است. نقش اول این داستان «جک باور» در اداره ی CTU (واحد ضد تروریستی )، شاخه ای  از سازمان CIA مشغول به کار است(که البته شاخه ای شبیه آن با نام دیگر در این سازمان وجود دارد)
هر فصل (Season) یک روز از زندگی او را، در حال مبارزه با یک نقشه ی تروریستی بزرگ و خطرناک نشان می دهد و هر قسمت (Episode) از سریال، یک ساعت از روز جک باور را نشان می دهد و در قسمت 24 روز جک باور به پایان می رسد. این سریال علاوه بر طرفداران اکشن و تیراندازی، به دلیل داشتن داستان پر هیجان، و نشان دادن زندگی شخصی شخصیت ها، به دوستداران سریال های درام و ماجرایی نیز توصیه می شود.

علیرغم چندین بدشانسی بزرگ، استقبال مردم آمریکا از این سریال خوب بوده و به مرور زمان افزایش چشمگیری داشته است. با توجه به اینکه پخش فصل اول این سریال اندکی پس از حادثه ی 11 سپتامبر آغاز شد و با توجه به محتوای تروریستی فیلم شبکه ی Fox در ابتدا پخش سریال را برای مدتی به تعویق انداخت. اما با پخش سریال استقبال خوبی از آن به عمل آمد به طوری که «کیفر ساترلند» بازیگر کاراکتر جک باور، برای بازی در تنها 10 قسمت اول سریال برنده ی جایزه ی گوی زرین شد. با فروش DVD فصل اول، این سریال رکورد فروش DVD در بریتانیا را، نه فقط در بخش سریال، بلکه در بخش فیلم شکست و ارباب حلقه ها را پشت سر گذاشت. به طوری که خود کیفر ساترلند از این رکورد شکنی اظهار تعجب نمود.  


این سریال در سایت imdb نمره ی 9.1 از 10 را دارد. لازم به ذکر است که در لیست بهترین فیلم های(فیلم، نه سریال) تاریخ در همین سایت، فیلم پدرخوانده با همین نمره، یعنی 9.1 رتبه ی نخست را در اختیار دارد. در سایت tv.com نیز سریال 24 تنها پس از سریال Heroes که نمره ی 9.4 را دارد، با نمره ی 9.3 به طور مشترک با چند سریال دیگر در رتبه ی دوم قرار دارد.
با توجه به اینکه این سریال به دلایل غیر فنی (سیاسی، دینی و پخش صحنه های شکنجه که بسیاری از بانوان و کودکان را از جمع طرفداران حذف می کند) مخالفانی دارد، و با توجه به ادامه دار بودنِ منحصر به فرد داستان سریال، (به طوری که در طول پخش تلویزیونی بینندگان در صورت از دست دادن 1 یا 2 قسمت، روند کلی داستان را از دست می دادند) نمرات ذکر شده در بالا نشانگر زیبایی بی نظیر سریال می باشد.
لازم به ذکر است بزرگانی چون بیل گیتس (ثروتمند ترین فرد دنیا و صاحب شرکت مایکروسافت)، دیک چنی (معاون رییس جمهور آمریکا) و دونالد رامسفلد (وزیر دفاع سابق آمریکا) از طرفداران این سریال هستند.

قابل اجرا در کامپیوتر
با زیرنویس فارسی
شامل 14 دی وی دی ( 168 قسمت )


برای خرید بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و پس از تکمیل فرم سفارش ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.

 
12,600 تومان  

 post

 

تحویل سریع، فقط برای خریداران ساکن
تهران ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، اهواز ، رشت ، شیراز ، کرمان و ساری

خرید برای
سایر شهرها


سریال 24

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد