اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

فیلم فرار از زندان

داستان سریال درباره‌ی فردی است که برای قتلی که انجام نداده به زندان می‌افتد و به اعدام محکوم می‌شود؛ و برادرش که هوش فوق‌العاده‌ای دارد، خود را به زندان می‌اندازد تا با نقشه‌ای حرفه‌ای او را از زندان نجات دهد …

سریال فرار از زندان

قابل پخش در دستگاه های DVD Player خانگی و کامپیوتر (با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی)

سریال فرار از زندان؛ به شهادت تمام کسانی که این سریال جذاب و دیدنی را دیده اند ، آن را به عنوان یکی از زیباترین سریال های دنیا نام برده اند!
این سریال از سال 2005 در شبکه Fox تهیه و پخش شد و از همان قسمت های اول محبوبیت خودش را بین مخاطبین تمام جهان بدست آورد.
تا کنون این سریال میلیون ها بیننده در سراسر جهان داشته که خود نشان از زیبایی باور نکردنی این مجموعه است. سریال بسیار زیبای اکشن جنایی که به محبوبیتی بینظیر رسیده است، ،قابل اجرا در DVD Player های خانگی و کامپیوتر ، با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی در 23 دی وی دی 4 فصل کامل

داستان سریال درباره‌ی فردی است که برای قتلی که انجام نداده به زندان می‌افتد و به اعدام محکوم می‌شود؛ و برادرش که هوش فوق‌العاده‌ای دارد، خود را به زندان می‌اندازد تا با نقشه‌ای حرفه‌ای او را از زندان نجات دهد.

در ابتدا قراره که مایک، برادرش رو که بیگناهه و در انتظار اعدام در زندان به سر میبره رو از زندان ایالتی نجات بده. مایک فرصت کمی رو در اختیار داره و به علت نفوذ افرادی که خارج از زندان قصد دارند برادرش رو گناهکار جلوه بدن باید سریع نقشه ی فرار از زندان و مراحل بعدترش رو که قبلا برای ماه ها تعیین و برنامه ریزی کرده رو پیاده کنه.
مایک با گناهکار جلوه دادن خودش و ارتکاب جرم دزدی از بانک، با هوشمندی زمینه ی حضورش رو در زندان ایالتی فراهم می کنه. مایک با دوستان و دشمنان بسیاری در زندان مواجه میشه که هر کدوم برای خودشون دردسرهایی دارن.
فرار از زندان آنچنان فکر انسان را درگیر می کند که اکثر افرادی که سریال را دیده اند "شبها خواب می بینند" که در زندان همراه با زندانی ها هستند و به دنبال راهی برای گریز از میله های زندان می گردند!

عکس های مرتبط با محصول:

 

سریال فرار از زندان

سریال فرار از زندان

سریال فرار از زندان

سریال فرار از زندان


icon قیمت: 20000 تومان
icon تعداد: 23 عدد DVD
icon بازدید: 420
icon دسته بندی: سریال, سریال خارجی

icon روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
icon
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد