اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

سری جدید و فوق العاده ی اس ام اس های عاشقانه

سری جدید و بسیار زیبای اس ام اس های عاشقانه ( SMS LOVE ) که به  

صورت گلچین شده می باشد و در وب سایت تک تو نت.کام مهیا و منتشر گشته است.

سری نهم و فوق العاده ی اس ام اس های عاشقانه - www.tak2net.com

خواب اصحاب کهف قصه تکراری ماست / ما همانیم که در غار دلت پوسیدیم . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

همه در دایره ی دوست گرفتار شدند / بی نوا دل که در این دایره پرگار نشد ،
عاشقان سایه گریز و سایه ی یار شدند / یار از خون دل عشق خبردار نشد ،
چشم ها مست ز هوشیاری و در خواب شدند / خواب از یاد رخ دوست بیدار نشد . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد ،
چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد ،
پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند ،
چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

عشق فرآیندی است که در طی آن من به تو کمک کنم تا به خود واقعی ات
نزدیکتر شوی ، نه آنچه من می خواهم . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد
که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

غم ها چو کوه گشته و بیداد میکند / عمرش دراز باد آنکه ز ما یاد میکند . . .

.

.

.

عشق زیباست ، اما وقتی بی وفائی را دیدی ، عشق را مجازات نکن . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

میخواهم از چشمان تو دنیائی بسازم تا همه دنیای عاشقان دنیایم شوند . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

خدا حافظ برای تو رهائی داشت / برای من غم تلخ جدائی داشت . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

سردفتر عالم معانی عشق است / سر بیت قصیده جوانی عشق است
ای آنکه خبر نداری از عالم عشق / این نکته بدان که زندگانی عشق است . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

دو چشمت سرزمین آرزوها ، نگاهت داستان آشنائیست
امان از آن زمان که قلبم ، گرفتار خزان یک جدائیست . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

در اوج یقین اگرچه تردیدی هست / در هر قفسی کلید امیدی هست
چشمک زدن ستاره در شب یعنی / توی چمدان ماه ، خورشیدی هست . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

گاهی به درد دل خود میخندم ، خلق دارد تصور که دلی خوش دارم . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم
بی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

بگم سلام دل میگیره ، بگم علیک دل میمیره
فقط میگم دوستت دارم ، این جور دل آروم میگیره . . .!

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

مینویسم” د ی د ا ر”
تو اگر بی م ن و دل تنک منی ، یک به یک فاصله ها را بردار . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

دوای درد غم خنده باشد ، خوشا آنکه ز غم دل کنده باشد
غم دنیا نخور ای یار دیرین ، که هر کس غم خورد ، بازنده باشد . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

دلم زیباترین دل هاست امروز / درون این دلم غوغاست امروز
دلم را در طبق بنهاده بودم / دهم آن را به دست یار امروز . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

وقتی کسی نیست که به دادت برسه ، داد نزن
شاید از سکوتت بفهمند که چقدر درد و غم تو وجودته . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

پیام آشنائی مهربانیست / دل بی مهر را دانی بها نیست
فقط دانم که انسانهای عاشق / هم از غم های عالم رها نیست . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضور دیگری پیدا نکردم
سرودم هر غزل تنها تو بودی / برایت ثانوی پیدا نکردم . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

دوبیتی های من غم میشمارند / رباعی های من نم میشمارند
غزل هایم برای دیدن تو / قطره های باران را میشمارند . . .

..-..-..-..-..-..-..-..-..-.. پیامک عاشقانه ..-..-..-..-..-..-..-..-..-..

سکوت عاشق در برابر جفای معشوق ، فقط به خاطر حرمت عشق است . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد