اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس عرفانی

دل تشنــــه جام رحمت فاطمه است *** جان شیفته ولا دت فاطمه است
منشور نجات دوری از آتش چیست *** فرمود نبی محبت فاطمه است

پیامبر اکرم (ص) می فرماید:چشمی که هیچ گاه نمی گرید ...از سختی دل است/ سختی دل...از بسیاری گناه است /بسیاری گناه...از بسیاری آرزوهاست /بسیاری آرزوها...از فراموشی مرگ است /فرامشی مرگ...از دل بستن به مال دنیاست ...دل بستن به مال دنیاسر چشمه ی تمام خطاهاست
 

شبهای بلند بی عبادت چه کنم ؟ تن من به گناه کرده عادت چه کنم؟

یاران همه گویند خدا می بخشد...

گیرم که بخشید ز خجالت چه کنم؟

 

با ابالفضل چه غم خسرو بی لشکر را ** که حسین ابن علی یک تنه لشکر دارد

فرشتگان از خدا پرسیدن: خدایا تو که بشر رو انقدر دوست داری چرا غم را آفریدی ؟ خدا گفت : غم را به خاطر خودم آفریدم چون این مخلوقه من تا غمگین نباشه به یاد خالقش نمی افت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد