اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس عاشقانه انگلیسی با معنی فارسی

Can you hear my voice, do you hear my song
It’s a serenade, so your
heart can find me, ohh
And suddenly you’re flying down the stairs
Into my arms, baby, ohh
میتونی صدامو بشنوی ؟میتونی آوازمو بشنوی؟

این یک آواز عاشقانست

پس قلبت میتونه من رو پیدا کنه

و ناگهان تو داری از پله ها پایین می آی

به سوی آغوش من عزیزم..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

I wanna feel you need me
Feel you need me
Just like the air you’re breathing
Breathing, I need you here in my life
میخام حس کنی بهم احتیاج داری

حس کنی  بهم نیاز داری

درست مثل هوایی که تنفس می کنی

مثل نفس کشیدن تو رو برای زندگی کردن لازم دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

U said that we could possibly spend eternity
(See thats what u told me thats what u said)
But if u want me
U have to be fulfilling all my dreams
If u really want me baby

تو گفتی که شاید بتونیم تا ابد با هم بمونیم

ببین چیزی که تو به من گفتی چیزیه که خودت گفتی

اما اگه منو میخوای

باید تمام آرزوهامو برآورده کنی

اگه واقعا منو میخوای عزیزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

I will never know myself until I do this on my own
And I will never feel anything else, until my wounds are healed
I will never be anything till I break away from me
I will break away, I’ll find myself today

من هیچ وقت خودم رو نخواهم شناخت تا زمانی که دارم از خودم فرار می کنم

و من هیچوقت هیچی حس نمیکنم تا وقتی که دارم از خودم فرار می کنم

من هرگز هیچی نخواهم شد ت ازمانی که از خودم در فرارم

من فرار میکنم من خودم رو امروز پیدا می کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Time can never mend
The careless whispers of a good friend
To the heart and mind
If your answers kind…
Theres no comfort in the truth
Pain is all youll find

زمان هیچ گاه نمیتواند نجواهای بی دقت

دوستی خوب را درمان کند

به  قلب و روحم اگر

مهربانانه پاسخ دهی…

حقیقت تلخ است(در حقیقت هیچ آرامشی وجود ندارد)

درد تنها چیزی است که در حقیقت می یابی …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Maybe you’ll say you still want me
Maybe you’ll say that you don’t
Maybe we said it was over
Baby I can’t let you go
شاید بگی که هنوز هم من رو میخوای

شاید بگی دیگه منو نمیخوای

شاید گفتیم همه چیز تموم شده ولی

عزیزم نمیتونم بذارم بری

کلمات کلیدی : love, sms love, اس ام اس, اس ام اس بازار, اس ام اس عارفانه, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس کده, اشعار, اشعار عارفانه, شاعر, شاعرانه, عاشقانه, عشقولانه, لاو, پیام, پیام کوتاه, پیامک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد