اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

انتقال اعتبار با کد دستوری سرویس خط به خط ایرانسل

 به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تا پیش از این مشترکین ایرانسل تنها از طریق پیام کوتاه قادر به انتقال اعتبار خود به دیگر مشترکین بودند، اما از این پس می‌توانند علاوه بر استفاده از پیام کوتاه، برای انتقال اعتبار مورد نظر خود از کد دستوری نیز استفاده نمایند. براساس این گزارش، برای انتقال اعتبار به دیگر مشترکین ایرانسل از طریق کد دستوری سرویس خط به خط کافی است مشترکین کد #رمز سرویس خط به خط*مبلغ بر حسب ریال*شماره مقصد*142* را از چپ به راست و از طریق خط ایرانسل خود شماره‌گیری نمایند.

مشترکین برای استفاده از این سرویس می‌بایست ابتدا به طور رایگان ثبت نام نمایند.

 برای ثبت نام کافیست یک پیام کوتاه که در آن تنها عدد 12 نوشته شده، به شماره ویژه 111۲ ارسال شود. رمز ورود پس از ارسال این پیام کوتاه به طور خودکار از سوی ایرانسل برای هر مشترک تعیین شده و از طریق پیام کوتاه برای وی ارسال می‌شود. از آن پس مشترکین تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌توانند از سرویس خط به خط استفاده نمایند.

 درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، مشترک سیم کارت اعتباری باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می‌شود و درصورتیکه دریافت کننده اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او تسویه می‌شود. به عبارت دیگر، مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل با یک پیام کوتاه می‌توانند سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ و یا صورتحساب سیم کارت دائمی فرد دیگری را پرداخت کنند.

 پس از ارسال اعتبار، یک پیام کوتاه به گیرنده و یک پیام به فرستنده ارسال می‌شود که در آن تاریخ و ساعت تراکنش، شماره گیرنده و فرستنده و مقدار اعتبار اعلام می‌شود.

 شایان ذکر است که مشترکین جهت حصول اطمینان از فراموش نکردن رمز خود، می‌توانند پس از دریافت، آن را با عدد 5 تا 8 رقمی مورد نظر خویش جایگزین کنند، برای این کار کافیست از چپ به راست عبارت تکرار رمز جدید: رمز جدید: رمز قدیمی:PIN را به شماره 1112 ارسال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد