اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس های عاشقانه

شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستی ام آتش گرفت . . .

-.-.-.-.-.-.-.-.-. پیامک عاشقانه -.-.-.-.-.-.-.-.-.

به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !

-.-.-.-.-.-.-.-.-. پیامک عاشقانه -.-.-.-.-.-.-.-.-.

همیشه مست و شیدری تو بودم / به فکر آرزو های تو بودم

تموم آرزوهای منی ، کاش / یکی از آرزوهای تو بودم . . .

-.-.-.-.-.-.-.-.-. پیامک عاشقانه -.-.-.-.-.-.-.-.-.

هرچه زدم بی تو دلم وا نشد / جز تو کسی باب دل ما نشد

هرچه پرستو شدم و پر زدم / هم نفسی مثل تو پیدا نشد . . .

-.-.-.-.-.-.-.-.-. پیامک عاشقانه -.-.-.-.-.-.-.-.-.

اگر اسم آدما رو بارزترین صفاتشون بذارن ٬ اسم منو چی میذاشتی !؟

-.-.-.-.-.-.-.-.-. پیامک عاشقانه -.-.-.-.-.-.-.-.-.

صدای پای تو که میروی ، صدای پای مرگ که میآید . . .

-.-.-.-.-.-.-.-.-. پیامک عاشقانه -.-.-.-.-.-.-.-.-.

اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد