اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

sms سرکارى براى خواب در شب سری ۲

یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: “بگیر بخواب” چی رو باید بگیریم؟؟؟ بی خیال حالا، بگیر بخواب!!

* چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم، هزینه ام زیاد نشه!!

* این اس ام اس فقط برای دویدن شما به سوی موبایل بوده و هیچ خاصیت دیگه نداره!!

* سلام این اس ام اس صرفاً جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است و ارزش قانونی دیگه ای ندارد. شب بخیر!!

* همه جا امن و امانه! تو راحت بگیر بخواب!!

* پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین!!

* مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفاً لبخند بزنید!!

* می گم پاشو یه چند تا اس ام اس بفرستیم اینور اونور مردمو بیدار کنیم. خیلی حال میده!!

* هر وقت به هوش اومدی به من زنگ بزن!!

* ببین عزیز دلم پاشو… اگه پا نشی قهر میکنما… خب دلم برات تنگ شده… جون من پاشو… پاشدی… آفرین عزیزم… حالا که پاشدی بوسم کن بگیر بخواب!!

* سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم! راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم… می خواستم… اصلاً ولش کن. بزار برای بعد، خب؟!!

* سلام… تو رو خدا ببخش… نمی خواستم این موقع شب بیدارت کنم… واقعاً ببخش… سعی کن درکم کنی… من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست. شرمنده!!

* خیلی ببخشید. مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم. خواستم بپرسم آب خوردی، آفتابه رو کجا گذاشتی؟!!

* سلام. اصلاً نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم. من می خوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا!!

* می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن…!!

* خوش حالم که خوابی عزیزم! چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتماً خوابت نمی برد!!

* به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری!!

* ببین الآن ساعت ۱۲شبه. ۱ ساعته دیگه قراره که منگلا برن پیش خدا و شفا بگیرن. حواست باشه یادت نره ها، خواب نمونی یه وقت!!

* هه هه هه گول خوردی من اس ام اس نبیدم وجدان موبایلت بیدم فقط وخاستم منو از جیبت در ویاری تا کمی هوا وخورم جیگر!!

* این اس ام اس رو فرستادم فقط برای اینکه مشغول باشی و دست تو دماغت نکنی!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد